Noteikumi un nosacījumi:
Rīgas Paklāju Tīrīšanas Fabrika - RPTF

1.Tīrīšanai pieņem visus paklājus, kuriem var piemērot RPTF servisam pieejamos tīrīšanas veidus un tehnoloģijas.

2. Tīrīšanai netiek pieņemti paklāji, kuru stāvoklis ir kritisks un nav iespējams veikt tīrīšanas darbus:
- pilnībā kožu sagrauzts paklājs;

- nestandarta veida paklājs (kokosa, aitādas, dekoratīvie roku darināti un citi līdzīgi paklāji) kuram nevar piemērot tīrīšanas veidus un tehnoloģijas;
- sapelējis un nolietots paklājs.

3. RPTF serviss nodrošina:
- katra paklāja materiālam atbilstošu tīrīšanas veidu, līdzekļu un tehnoloģiju pielietojumu;
- paklāja tīrīšanu no 3-7 darba dienām, izņemot gadījumus, kad klients tiek informēts par tīrīšanas laika pagarinājumu;
- kurjeru, ja nepieciešama paklāja paņemšana un piegāde;
- ekspress tīrīšanu, kas nodrošina paklāja tīrīšanas laiku līdz 48h, ar 40% piemaksu no kopējās pakalpojumu summas;
- meistara izsaukumu uz objektu, gadījumos, kad jātīra ieklātais grīdas segums un to nav iespējams atvest uz tīrīšanas fabriku.

4. RPTF serviss nenodrošina:
- paklāju glabāšanu;
- ja paklājs netiek izņemts 5 darba dienu laikā no brīža, kad klients ir informēts par tīrīšanas izpildes datumu - klients maksā glabāšanas naudu 2 EUR dienā par katru nokavēto izņemšanas dienu. Ja paklājs netiek izņemts 1 mēneša laikā no paklāja tīrīšanas izpildes datuma, RPTF serviss to izlieto pēc saviem uzskatiem - iznīcina, nodod labdarības iestādēm, u.tml.

5. Klienta pienākumi:
- informēt par paklāja esošo stāvokli;
- laicīgi izņemt vai pieņemt paklāju no RPTF servisa telpām vai kurjera;
- informēt RPTF servisu, ja kāda iemesla dēļ klients nevar laicīgi ierasties vai pieņemt paklāju no kurjera.

6. RPTF serviss neatbild par paklāju tīrību un tīrīšanas rezultātiem ja ir: - slēpti defekti un bojājumi, kuri tiek atklāti tīrīšanas procesā;
- pelējuma traipi;
- paklāju malu noirums;
- paklāja saraušanās vai izstiepšanās;
- caurumi, kas paklāju tīrot var kļūt lielāki;
- līmētas pamatnes vai malu atlīmēšanās;
- krāsas izplūdums un līdzīgi iemesli;
- paklāji ar dekoratīviem elementiem;
- urīnakmens un ūdens traipi;
- nepatīkamas smakas, kuras palikušas pēc tīrīšanas un dezinfekcijas rezultāta.

7. RPTF neatbild par tīrīšanas rezultātu gadījumos, kad klients pats ir mēģinājis paklāju tīrīt saviem spēkiem.

8. Pretenzijas par paklāju tīrīšanas kvalitāti tiek pieņemtas 3 dienu laikā no paklāja saņemšanas brīža. Ja pasūtījums izpildīts nekvalitatīvi RPTF serviss tīra un mazgā atkārtoti bez maksas, izņemot gadījumus, kad klients tiek informēts par tīrīšanas rezultātiem telefoniski vai saņemot paklāju un izdarot attiecīgo ierakstu pieņemšanas kvītī.



VISPĀRĪGI, PAR VISIEM PAKLĀJU TIPIEM:

  • nav iespējams tikt vaļā no visiem traipiem un nepatīkamām smakām;
  • paklāji var izbalēt;
  • ekspluatācijas pēdas nav iespējams likvidēt veicot paklāja mazgāšanu, kā arī pēc paklāja izmazgāšanas tās kļūst pat redzamākas;
  • var kļūt redzami slēptie defekti, kurus pieņemšanas brīdī bija grūti atklāt uz netīra paklāja: viegli izdedzinājumi un citi nelieli mehāniskie bojājumi;
  • var izveidoties defekti, kas radušies iepriekšējās tīrīšanas vai tās veikšanas mēģinājuma rezultātā;
  • uz iztīrīta paklāja trapi vienmēr būs vieglāk pamanāmi nekā uz netīra paklāja;
  • krāsainu sveču vasks var nokrāsot paklāju;
  • traipi no pelējuma var netikt likvidēti;
  • paklāja malas var nodriskāties;
  • paklāja baltais bārkstojums var kļūt pelēks vai dzeltenīgs, ekspluatācijas laikā nodilušais bārkstojums var nobirt;
  • veicot ķīmisko tīrīšanu paklājiem ar pielīmētu apakšējo daļu, apakšējā mala var atlīmēties sakarā ar to, ka līme izmazgājas.


Papildu iepriekšminētajam – papildinājums atbilstoši paklāju tipam:PLĀNIE PAKLĀJI NO VILNAS, KOKVILNAS UN CITA MATERIĀLA UN LUPATU PAKLĀJI

  • var sarauties, savelties, to malas var satīties;
  • diegi var saplīst, ja tie tika bojāti paklāja ekspluatācijas laikā;
  • kokvilnas paklāju savienojošie diegi var tikt bojāti mazgāšanas laikā, ja tie ir izdiluši paklāja ekspluatācijas laikā.
PAKLĀJI AR LĪMĒTU PAMATNI, TAFTINGA, PĪTIE PAKLĀJI

  • līmēta pamatne var atlīmēties (it īpaši malas);
  • paklājs var pazaudēt formu;
  • līme var turpināt drupt arī pēc tīrīšanas;
  • pīti savīti diegi galos var sākt irt;
  • paklājiem ar augstu plūksnu ne vienmēr ir iespējams iztīrīt apakšējo virsmu;
  • uz vilnas paklājiem pēc traipu tīrīšanas var palikt apmale no izšķīdušās līmes.
PAKLĀJI AR GUMIJAS PAMATNI

  • ekspluatācijas gaitā izdilusī gumijas pamatne var sabojāties un daļēji vai pilnībā nokrist;
  • var palikt smiltis, jo gumija neļauj kārtīgi izskalot audumu.
VILNAS PAKLĀJI

  • izbalējušus (it īpaši uz gaišiem paklājiem) un dzeltenīgus traipus ne vienmēr var likvidēt.
BIEZIE VISKOZES PAKLĀJI (1cm+)

  • ražotājs neiesaka veikt šiem paklājiem mitro tīrīšanu, tāpēc visa atbildība par paklāju stāvokli pēc mazgāšanas gulstas uz klientu;
  • 90% traipu no tādiem paklājiem nav iespējams iztīrīt;
  • pēc mazgāšanas auduma krāsa var mainīties (kļūt dzeltenīga un tml.).

Tikai šodien!
Paklāju tīrīšana ar 10% atlaidi!
Made on
Tilda